Tips κατά των ραγάδων
Tips κατά των ραγάδων
Σε κανέναν δεν αρέσουν οι ραγάδες.

Ειδικότερα μια γυναίκα, που εξαιτίας των ραγάδων χάνει την αυτοπεποίθησή της. Είτε γίνατε πρόσφατα μητέρα, είτε λόγω αυξομείωσης του βάρους, οι ραγάδες έκαναν την εμφάνισή τους.

Υπάρχουν τρόποι όμως για να τις καταπολεμήσετε.

Οι ραγάδες αποτελούν την ορατή συνέπεια της αλλοίωσης των ινών κολλαγόνου και ελαστίνης (συστατικά του δέρματος που του προσφέρουν στήριξη και ελαστικότητα άρα όταν αλλοιωθούν αυτά εμφανίζονται ραγάδες). Εμφανίζονται στην εφηβεία την εγκυμοσύνη ή σε περιόδους αυξομείωσης βάρους.

Τι πρέπει να κάνετε:

  1. Σταθερό βάρος: Αρχικά εκείνο που πρέπει να φροντίσετε είναι το βάρος σας. Πρέπει να διατηρείστε σε σταθερό βάρος, διότι όταν παίρνουμε και χάνουμε συνέχεια βάρος τότε ταλαιπωρείται το δέρμα και αυξάνονται οι πιθανότητες να κάνουμε ραγάδες.
  2. Ενυδάτωση: Όχι μόνο για τις ραγάδες, αλλά γενικότερα η ενυδάτωση αποτελεί κλειδί για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού μας. Οφείλουμε να καταναλώνουμε τουλάχιστον 8 ποτήρια υγρών την ημέρα (νερό, χυμοί, γάλα, πράσινο τσάι).
  3. ΕνυδατικήΣτο εμπόριο κυκλοφορούν πολλές ενυδατικές κρέμες. Επιλέξτε αυτή που σας ταιριάζει και χρησιμοποιήστε την σε καθημερινή βάση. Αποτελεί σύμμαχο στη μάχη κατά των ραγάδων.
  4. Σωστή διατροφή: Σύμφωνα με διατροφολόγους, οι κυριότερες βιταμίνες που συμβάλλουν στην πρόληψη και την αντιμετώπιση των ραγάδων είναι η βιταμίνη Ε, που βρίσκεται στις ελιές, στους σπόρους και τα δημητριακά. Τα αντιοξειδωτικά που προσφέρουν θα βοηθήσουν στην αντιμετώπιση των ραγάδων. Επίσης σημαντική είναι η βιταμόνη Β που βρίσκεται σε γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά και κοτόπουλο. Η βιταμίνη Β θα βοηθήσει στην ανάπλαση του δέρματος. Ακόμη η βιταμίνη Α, που βρίσκεται στο συκώτι και στα λαχανικά, η οποία βοηθά στην ελαστικότητα του δέρματος.
  5. Επιπλέον καταναλώστε βιταμίνη C που βρίσκεται κατά κύριο λόγο στα φρούτα. Τα φρούτα θα προμηθεύσουν τον οργανισμό με κολλαγόνο, πολύτιμη ουσία για την υγεία και την σφριγηλότητα του δέρματος. Τέλος ο χαλκός χαλκός και ο ψευδάργυρος, που βρίσκονται στα θαλασσινά και τους ξηρούς καρπούς, αποτελούν πηγή κολλαγόνου και ελαστίνης.
  6. «Σκωτσέζικο» ντους: Αν αγαπάτε το ζεστό ντους, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν είναι καλό για την επιδερμίδα γιατί προκαλεί χαλάρωση. Οι ειδικοί προτείνουν να συνδυάζετε ζεστό και κρύο νερό. Δηλαδή κάνετε πρώτα ένα ζεστό ντους και 3 λεπτά πριν βγείτε από το μπάνιο ρίχνετε τοπικά κρύο νερό όσο αντέχετε.
 

All rights reserved by Envelop.gr