Άρθρα | Σώμα - Διατροφή
Κατανάλωση ζάχαρης: Ποια η σχέση με τη χοληστερόλη;

what is_the_relationship_with_cholesterol

 

Για πολλά χρόνια οι ειδικοί έλεγαν ότι για να μειώσει κανείς τη χοληστερόλη (χοληστερίνη) του αίματος και τον αυξημένο καρδιαγγειακό κίνδυνο που αυτή συνεπάγεται, πρέπει να ελαττώσει την κατανάλωση των κορεσμένων λιπών που προέρχονται από τα ζώα. Επίσης, οι ειδικοί συνεχώς τόνιζαν ότι η μεγάλη κατανάλωση ζάχαρης σχετίζεται με πολλά νοσήματα,

Περισσότερα...
 
Τα trans στη ζωή μας

consumption of_saturated_dd

 

Είναι αξιοσημείωτο ότι διεθνώς έχει αρχίσει ένα κίνημα που στοχεύει να ελαττώσει την κατανάλωση των κεκορεσμένων λιπών και ιδιαίτερα των λεγόμενων trans.

Περισσότερα...
 
Έλλειψη σιδήρου και διατροφική υποστήριξη

lack of_iron_and_nutritional_support

 

Η σιδηροπενική αναιμία αποτελεί πολύ συχνό φαινόμενο στις δυτικές κοινωνίες. Όταν παρατηρείται έλλειψη σιδήρου στον οργανισμό είναι απαραίτητο να ακολουθείται το κατάλληλο διαιτολόγιο, το οποίο θα περιέχει τροφές πλούσιες σε σίδηρο.

Περισσότερα...
 
Κόκκινα σταφύλια και κρασί στη μάχη κατά της κατάθλιψης

red grapes_and_wine_in_the_battle_against_depression

 

Νέα έρευνα ανακάλυψε ότι τα κόκκινα σταφύλια και το κρασί μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της κατάθλιψης. Έρευνα του University of South Carolina School of Medicine, ανακάλυψε ότι η ρεσβερατρόλη –αντιφλεγμονώδης

Περισσότερα...
 
Άπαχο χοιρινό συμβάλλει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης

lean pork_helps_to_lower_blood_pressure

 

Αν κάποιος ακολουθεί διατροφή για μείωση της αρτηριακής πίεσης μπορεί ενδεχομένως να επεκτείνει τις επιλογές πρωτεΐνης ώστε να περιλαμβάνουν άπαχο ακατέργαστο χοιρινό, αναφέρει νέα έρευνα.

Περισσότερα...
 
Πενθήμερη νηστεία ωφελεί τον οργανισμό

fasting is_beneficial_for_the_body

 

Δίαιτα 5 ημέρων που μιμείται τη νηστεία, μπορεί ενδεχομένως να επιβραδύνει τη γήρανση, να προσθέσει χρόνια στη ζωή, να μειώσει τον κίνδυνο καρδιοπάθειας και καρκίνου και να ενισχύσει το ανοσοποιητικό.

Περισσότερα...
 
Είναι ο ύπνος φάρμακο κατά της παχυσαρκίας;

is sleep_medicine_against_obesity

 

Είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι εδώ και χρόνια, ως ανεπτυγμένη χώρα, έχουμε διαμορφώσει όλα εκείνα τα κοινωνικά πλαίσια, που συνηγορούν στην έκφραση ενός «παχυσαρκογόνου περιβάλλοντος».

Περισσότερα...
 
Η θρεπτική αξία των ψαριών

the nutritional_value_of_fish 

 

Τα ψάρια, 'κλασική αξία' στη Μεσογειακή διατροφή, βρίσκονται στο μέσο της Μεσογειακής πυραμίδας, συστήνεται δηλαδή να καταναλώνονται σε εβδομαδιαία βάση, κατά προτίμηση από 1-3 φορές.

Περισσότερα...
 
Πόσο κακό κάνει το αλάτι;

salt consuption_bkl

 

Το αλάτι ανεβάζει την αρτηριακή πίεση και η υψηλή αρτηριακή πίεση είναι ο κύριος παράγοντας εμφάνισης εγκεφαλικού επεισοδίου, καρδιακής ανεπάρκειας και καρδιακής προσβολής. Επίσης, υπάρχουν ενδείξεις ότι η υψηλή πρόσληψη αλατιού συσχετίζεται με αυξημένες πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου του στομάχου, οστεοπόρωσης, παχυσαρκίας,

Περισσότερα...
 
Οι καλύτερες τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο

the best_foods_calcium_content

Â

Μελέτες έχουν δείξει ότι μια τροφή πλούσια σε ασβέστιο δεν δυναμώνει μόνο τα οστά και τα δόντια, αλλά δρα ενάντια στην οστεοπόρωση, μειώνει τον κίνδυνο για καρκίνο, ελέγχει την πίεση και ηρεμεί τα νεύρα. Πρόσφατες μελέτες έδειξαν επίσης ότι

Περισσότερα...
 
Το "πρωϊνό" σώζει ζωές
having brakfast_benefits

Αν βρίσκετε ένα σωρό δικαιολογίες για να αποφεύγετε το πρωινό, ξανασκεφτείτε το. Μελέτη Αμερικανών έδειξε ότι το «πότε» τρως είναι εξίσου σημαντικό με το «τι» και το «πόσο» τρως, ειδικά για τον ανδρικό πληθυσμό.


Περισσότερα...
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 3 από 11

All rights reserved by Envelop.gr