Σώμα - Διατροφή
Πόσο κακό κάνει το αλάτι;

salt consuption_bkl

 

Το αλάτι ανεβάζει την αρτηριακή πίεση και η υψηλή αρτηριακή πίεση είναι ο κύριος παράγοντας εμφάνισης εγκεφαλικού επεισοδίου, καρδιακής ανεπάρκειας και καρδιακής προσβολής. Επίσης, υπάρχουν ενδείξεις ότι η υψηλή πρόσληψη αλατιού συσχετίζεται με αυξημένες πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου του στομάχου, οστεοπόρωσης, παχυσαρκίας,

Περισσότερα...
 
Οι καλύτερες τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο

the best_foods_calcium_content

Â

Μελέτες έχουν δείξει ότι μια τροφή πλούσια σε ασβέστιο δεν δυναμώνει μόνο τα οστά και τα δόντια, αλλά δρα ενάντια στην οστεοπόρωση, μειώνει τον κίνδυνο για καρκίνο, ελέγχει την πίεση και ηρεμεί τα νεύρα. Πρόσφατες μελέτες έδειξαν επίσης ότι

Περισσότερα...
 
Το "πρωϊνό" σώζει ζωές
having brakfast_benefits

Αν βρίσκετε ένα σωρό δικαιολογίες για να αποφεύγετε το πρωινό, ξανασκεφτείτε το. Μελέτη Αμερικανών έδειξε ότι το «πότε» τρως είναι εξίσου σημαντικό με το «τι» και το «πόσο» τρως, ειδικά για τον ανδρικό πληθυσμό.


Περισσότερα...
 
Όσπρια καθημερινά και… πείτε αντίο στα περιττά κιλά!
bean-and-peas Θέλετε να χάσετε τα παραπανίσια κιλά ή να διατηρήσετε άψογα την σιλουέτα σας; Τότε βάλτε τα όσπρια στο καθημερινό σας τραπέζι..

Περισσότερα...
 
Οι τροφές “αλλάζουν”: πώς θα γνωρίζετε τι τρώτε
corn sweet

Ίσως να μην σας προκαλέσει έκπληξη όταν ακούσετε πως η παραγωγή τροφίμων έχει αλλάξει δραστικά από τη δεκαετία του 1950. Πώς θα σας φαινόταν όμως εάν ακούγατε ότι οι περισσότερες από αυτές τις αλλαγές δεν είναι - δυστυχώς- ιδιαίτερα αισθητές; Για παράδειγμα, το καλαμπόκι που αγοράζετε στο σούπερ μάρκετ της περιοχής σας δεν φαίνεται να διαφέρει σημαντικά από το καλαμπόκι που πωλούνταν 60 χρόνια πριν. Ουσιαστικά όμως διαφέρει, και μάλιστα πολύ...


Περισσότερα...
 
Ποια διατροφή καταπολεμά την κατακράτηση υγρών
what diet_combats_fluid_retention Πως μπορείτε να καταπολεμήσετε την κατακράτηση; Ιδού τα "μυστικά"... 
Περισσότερα...
 
Γιατί δεν γυμναστήκατε σήμερα;
preg-1 Με τη σωματική άσκηση εξασφαλίζουμε τέλεια φυσική κατάσταση και καλή υγεία, διότι ενισχύει το κυκλοφορικό σύστημα και την εύρυθμη λειτουργία της καρδιάς, συντελεί στη μείωση του λιπώδους ιστού, δυναμώνει το σκελετικό σύστημα και γραμμώνει τους μύες, αυξάνει τη μεταβολική λειτουργία του οργανισμού και μας χαρίζει ευεξία. Ωστόσο, όλες και όλοι έχουμε κατά καιρούς εφεύρει χίλιες και μία δικαιολογίες για να μη γυμναστούμε. Το κείμενο που ακολουθεί επιχειρεί να βάλει ένα τέλος στα 'αλλά', και να σας δώσει τα αθλητικά παπούτσια στο χέρι.

Περισσότερα...
 
Οι τροφές της μακροζωίας
Foods of_Longevity

Ποιες τροφές μας βοηθάνε στο να διατηρήσουμε το δέρμα και το σώμα μας λαμπερό και νεανικό για περισσότερα χρόνια; Υπάρχουν μυστικά στη διατροφή των κατοίκων της Ικαρίας που καταφέρουν με ευκολία και πλησιάζουν τα 90 έτη; Για κοιτάξτε την παρακάτω λίστα και σιγουρευτείτε ότι δεν ξεχνάτε να συμπεριλαμβάνετε τα παρακάτω 'ελιξίρια' στη διατροφή σας!


Περισσότερα...
 
Η μέτρια κατανάλωση κρασιού ωφελεί τα νεφρά
wine consumption_bottle

Νέα έρευνα ανακάλυψε ότι άνθρωποι που κατανάλωναν λιγότερο από 1 ποτήρι κρασί την ημέρα είχαν 37% χαμηλότερη εμφάνιση χρόνιας νεφρικής νόσου σε σχέση με όσους δεν έπιναν καθόλου κρασί.


Περισσότερα...
 
Βιολογικά τρόφιμα: Γιατί να τα επιλέξετε
organic food_pr

 Το θέμα των βιολογικών τροφίμων έχει απασχολήσει ιδιαίτερα την επιστημονική κοινότητα, τα τελευταία χρόνια, αναφορικά με τη θρεπτική τους αξία, αλλά και με τον αντίκτυπο που έχουν τόσο στην ανθρώπινη υγεία όσο και στο περιβάλλον.


Περισσότερα...
 
Οι έγκυες που τρώνε μπροστά από την τηλεόραση έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να γεννήσουν υπέρβαρα παιδιά
pregnant-and-eating

Ο τρόπος που τρώει η μέλλουσα μητέρα μπορεί να επηρεάσει αργότερα τον τρόπο των διατροφικών συνηθειών του παιδιού της.


Περισσότερα...
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 3 από 10

All rights reserved by Envelop.gr