Σώμα - Διατροφή
Το πολύτιμο ασβέστιο

calcium

 

 

   Το ασβέστιο ανήκει στην κατηγορία των μικροθρεπτικών συστατικών. Ανήκει με άλλα λόγια στα συστατικά της τροφής που το σώμα μας χρειάζεται σε μικρές ποσότητες.

Περισσότερα...
 
Γιατί η δίαιτα της σημερινής γυναίκας στέφεται με απόλυτη… αποτυχία;
Woman-Caught-Eating-Junk-Food

Τους λόγους για τους οποίους οι σημερινές γυναίκες δεν μπορούν να έχουν θετικά αποτελέσματα σε όποια δίαιτα κι αν δοκιμάσουν, θέλησαν να εντοπίσουν Βρετανοί ερευνητές.


Περισσότερα...
 
Οξειδωτικό στρες: Η λύση...στο φλιτζάνι σας

tea

 

 

   Οξειδωτικό στρες: ένας όρος που όλοι μας έχουμε ακούσει ή διαβάσει αλλά λίγοι γνωρίζουμε τι ακριβώς είναι. Πρόκειται για μία κατάσταση κατά την οποία το σώμα μας, υπό την επίδραση επιβαρυντικών παραγόντων όπως είναι το άγχος και οι έντονοι ρυθμοί της καθημερινότητας, οι περιβαλλοντικοί ρύποι και η έκθεση στην υπεριώδη ακτινοβολία, υπερπαράγει ελεύθερες ρίζες. 

Περισσότερα...
 
Φυτικές ίνες: εχθροί του άσθματος!
fruti

Νικήστε το άσθμα με φρούτα. Αυτό υποστηρίζει μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Nature Medicine», και απέδειξε ότι μια διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες μπορεί να μειώσει τη φλεγμονή στους πνεύμονες.



Περισσότερα...
 
Συμπληρώματα πρωτείνης και αύξηση μυϊκού όγκου

mass

 

 

   Η αύξηση του μυϊκού όγκου είναι μία διαδικασία που έχει δύο εξίσου σημαντικές διαστάσεις: την ειδική προπόνηση υπερτροφίας, που σχεδιάζει ο προσωπικός γυμναστής, και την ειδική διατροφή. 

Περισσότερα...
 
Μικρές μπουκιές + καλό μάσημα = λιγότερα κιλά
Eating-Slower-Taking-Smaller-Bites

Όλοι φάγαμε λίγο – έως πολύ – παραπάνω στις γιορτές. Εάν θέλετε να χάσετε τα κιλά των γιορτών ή να διατηρήσετε τη σιλουέτα σας, ιδού το μυστικό σύμφωνα με Αμερικανούς επιστήμονες: φάτε μικρές μπουκιές και μασήστε καλά. Έτσι καταναλώνετε λιγότερο φαγητό σε κάθε γεύμα.


Περισσότερα...
 
Γιατί παχαίνουμε;

overweight 

 

1. Έχετε δοκιμάσει «τα πάντα» αλλά δεν μπορείτε να ελέγξετε το βάρος σας;

 

   Αν ανήκετε στους ανθρώπους που ενδιαφέρονται για το σωματικό τους βάρος, ίσως έχετε ήδη δοκιμάσει διάφορες «δίαιτες», ή εξαντλητική άσκηση, ή συμβουλές που συναντάτε σε περιοδικά, το διαδίκτυο, ή «από στόμα σε στόμα», αλλά ακόμα απορείτε γιατί δεν μπορείτε να απαλλαγείτε μόνιμα από τα περιττά κιλά.

Περισσότερα...
 
Κιλά των γιορτών: ακόμα και 4 μήνες για να τα χάσουμε!
images

Ημέρες γιορτών και όλοι – αν όχι οι περισσότεροι – τρώμε παραπάνω… πόσο καιρό θα χρειαστείτε όμως για να τα χάσετε αυτά τα κιλά; Έρευνα Βρετανών επιστημόνων σε 1.000 ενήλικες αποδεικνύει ότι μπορεί να χρειαστείτε ακόμα και 4 μήνες!

 

Περισσότερα...
 
Γιορτινό τραπέζι: Συμβουλές για να αποφύγετε την καούρα και την δυσπεψία

table

 

 

   Οι γιορτινές μέρες είναι προ των πυλών και οι ευκαιρίες για γεύματα με την οικογένεια και τους φίλους όλο και θα αυξάνονται. Η εορταστική διάθεση εξάλλου φαίνεται ότι δικαιολογεί τις υπερβολές στο φαγητό αυτές τις μέρες. Όμως αυτός είναι ένας σημαντικός λόγος για τον οποίο πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί κάθε φορά που γεμίζουμε το πιάτο μας.

Περισσότερα...
 
Διατροφή στα στάδια της εγκυμοσύνης

pregnancy

 

 

   Μία από τις σημαντικότερες περιόδους στη ζωή μιας γυναίκας είναι αυτή της εγκυμοσύνης. Η περίοδος αυτή είναι ιδιαίτερα κρίσιμη για τη σωματική και πνευματική ανάπτυξη του εμβρύου, συνεπώς η διατροφή της εγκύου έχει ιδιαίτερη βαρύτητα.

Περισσότερα...
 
Στρες στην εργασία: Πώς επηρεάζει τη διατροφή μας

stress

 

 

   Κάποιες φορές, όταν οι μέρες στη δουλειά είναι δύσκολες, συνηθίζω να "τσιμπάω" ένα μικρό γλυκό σνακ τις απογευματινές ώρες. Αυτό συνέβη και εχθές. Αυτό όμως που ήταν διαφορετικό, ήταν ότι συνειδητοποίησα πως δεν πεινούσα καν εκείνη τη στιγμή. Έτρωγα απλά για να μπορέσω να αισθανθώ καλύτερα, ένα φαινόμενο γνωστό ως "συναισθηματική κατανάλωση" τροφής. Αυτό με εξέπληξε ιδιαίτερα, διότι δεν συνηθίζω να "πέφτω" σε ένα μπολ με παγωτό μετά από μία κουραστική ημέρα και γνωρίζω τη σημασία και αξία της σωστής διατροφής. 

Περισσότερα...
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 5 από 10

All rights reserved by Envelop.gr